BEVEZETÉS

A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a www.hazai-piac.hu internetes webáruházban (a továbbiakban: „webáruház”) elérhető friss zöldség és gyümölcs, illetve egyéb élelmiszerek és egyéb termékek csomagküldő-kiskereskedelem (házhozszállítás) útján történő megrendelésének (a továbbiakban: „Szolgáltatás”) feltételeit, valamint az azzal összefüggő lényeges körülményeket tartalmazzák.

Az ÁSZF elfogadása előfeltétele a Honlapon keresztül elérhető Szolgáltatás igénybevételének, azaz a megrendelések leadásának és a vásárlásnak. A vásárló a Szolgáltatás igénybevételének megkezdésével elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF, valamint  MONOKI BALÁZS E.V. – mint Szolgáltató Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatát is (a továbbiakban: „Adatvédelem”). A Szabályzat a jelen ÁSZF szerves részét képezi és annak rendelkezéseire figyelemmel értelmezendő.

Szolgáltatói adatok

Cégnév: MONOKI BALÁZS E.V.

Székhely: 2300 Ráckeve, Széchenyi u. 101.

Telephely: 2300 Ráckeve, Széchenyi u. 101.

Adószám: 70298141-1-33

Nyilvántartási szám: 5951944

Elektronikus elérhetőség: info@hazai-piac.hu

Szerződés nyelve: magyar

Telefonos elérhetőség (ügyfélszolgálat) : +36 20 509 3383

Tulajdonos: Monoki Balázs: 06 20 942 2778

Vásárló

Az a regisztrált felhasználó, aki a Honlapon regisztrál és a Honlapon keresztül a Szolgáltatást igénybe veszi, árut megrendel.

ÁSZF hatálya, módosítása

A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF részben vagy egészben történő módosítására. A legújabb ÁSZF módosításról rövid felhívás formájában a nyitó oldalon tájékoztatja a Szolgáltató a Honlap látogatóit, illetve felhasználóit. ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba és a módosítás közzétételét követően a Szolgáltatás igénybevételének megkezdésével a Honlap látogatója, illetve felhasználója elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti a hatályos módosított ÁSZF rendelkezéseit.

A Hazai-piac.hu szolgáltatása

 A Szolgáltatás területi hatálya

A Szolgáltató Honlapja az internet segítségével mind belföldről, mind pedig külföldről is elérhető. Azonban a Szolgáltató a Honlapon keresztül igénybe vehető Szolgáltatást kizárólag Dunaharaszti, Soroksár, Taksony, Dunavarsány, Délegyháza települések közigazgatási határán belül tudja biztosítani. Ezen területen kívül eső címre a Szolgáltató nem végez kiszállítást. Az érvénytelen megrendelések számának csökkentése és az azzal járó esetleges kellemetlenségek elkerülése érdekében a Honlap “Így működik” oldalán, a kezdőlapon  illetve regisztrációkor ellenőrizhető, hogy végez-e a Szolgáltató az adott területre kiszállítást vagy sem. Csak azon irányítószámokkal tud regisztrálni a felhasználó, amely címekre a szolgáltató szállít.. 

A Szolgáltatás igénybevételének feltételei

A Honlapon keresztül biztosított Szolgáltatás csak regisztrált felhasználók számára érhető el, akik betöltötték a 18. életévüket, illetve nem természetes személy esetén jogszerűen bejegyzettek.

A Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés létrejötte

Regisztráció folyamata

A regisztrációt a Honlap látogatója a Regisztráció menüpont alatt található adatlap kitöltésével tudja elvégezni. A regisztrált felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokból eredő szállítási, illetve egyéb problémákért és esetleges többletköltségekért és/vagy károkért a felelősség kizárólag a regisztrált felhasználót terheli. A regisztrációról a felhasználó a megadott e-mail címére visszaigazoló levelet küld a Szolgáltató, amelyben megadott linkre kattintva tudja a felhasználó megerősíteni regisztrációját. A folyamat során a Megrendelőnek érdemes a levélszemét fiókját is megnéznie. A regisztrált felhasználó a hazai-piac.hu azonosítójának és/vagy jelszavának elfelejtése, elvesztése esetén bármikor automatikusan kérheti a rendszertől jelszó emlékeztető e-mailt a korábban megadott email címére. Az info@hazai-piac.hu e-mail címen tud segítséget kérni a Szolgáltatótól, amennyiben az email címét meg szeretné változtatni. A regisztrált felhasználó az általa a regisztráció során megadott adatokat, beleértve a jelszót bármikor módosíthatja a saját felhasználói fiókjának profil oldalán. A regisztrációt a regisztrált felhasználónak egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie. A Szolgáltatás a megrendelés leadásakor megadott szállítási címre teljesíti a szállítást. A kiszállítást érintő adatmódosításokat azonban a Szolgáltató a tőle elvárható legnagyobb gondosság mellett sem tudja minden esetben nyomon követni azoknak a megrendelési időszak zárása (vasárnap éjfél) és a teljesítés között történő módosítása esetén, így az abból eredő esetleges kellemetlenségekért, késedelemért és károkért felelősséget nem vállal. A Szolgáltatót továbbá nem terheli felelősség a regisztrált felhasználó azonosítójának és/vagy jelszavának, valamint a Szolgáltatóval szerződésben álló OTP Simple, Paylike weboldalán történő bankkártyás fizetés során használt banki adatok illetéktelenek részére hozzáférhetővé válásából eredő károkért. A hazai-piac.hu nem fér hozzá az ott megadott azonosítókhoz, számlaegyenlegekhez semmilyen módon. 

Az info@hazai-paic.hu e-mail címen tud segítséget kérni a Szolgáltatótól, amennyiben az email címét meg szeretné változtatni.

A regisztrált felhasználó tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve – a jogszabályban elrendelt adatkezelések kivételével – azok törlését, vagy módosítását bármikor kérheti  a Társaságnak küldött elektronikus levéllel az info@hazai-piac.hu címen, a vállalkozó +36205093383 telefonszámán, a vállalkozó részére eljuttatott levéllel postai úton a 2300 Ráckeve, Széchenyi u. 101 címen.

 A Szolgáltatásra vonatkozó szerződés létrejötte

A regisztrált felhasználó a Szolgáltatás igénybevételével, a megrendelésének leadásával, illetve a jelen ÁSZF, valamint ezzel egyidejűleg a Szabályzat elfogadásával írásbeli szerződést köt a Szolgáltatóval. A szerződés tárgya a regisztrált felhasználó által a Honlapon keresztül megrendelt friss zöldségek és gyümölcsök, illetve egyéb élelmiszerek és egyéb termékek megvásárlása és csomagküldő-kiskereskedelem keretében történő házhozszállítása. A Szolgáltató a szerződést iktatja és adatbázisában tárolja, mely szerződések hozzáférhetőek legalább 3 hónapon át a „Rendeléseim” menüpont alatt. A Szolgáltató nem felel szerződésszegésért, illetve a nem szerződésszerű teljesítésért azon esetekben, amelyek a Szolgáltató által elháríthatatlan külső okra (vis maior) vezethetők vissza.

 Megrendelés megerősítése

A regisztrált felhasználó az általa megrendelt tételekről, azok végleges jóváhagyását követően a regisztráció során megadott elektronikus levelezési címére visszaigazoló e-mailt kap rögtön, de legkésőbb 24 órán belül. Amennyiben ezen idő alatt nem érkezik meg a visszaigazoló email, a felhasználó ellenőrizze spam (levélszemét) mappáját, illetve vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval a Honlapon megadott elérhetőségek valamelyikén. A megrendelés akkor jön létre, ha azt a Szolgáltató e-mail-ben visszaigazolja. Abban az esetben, ha bármely okból kifolyólag a Szolgáltató részben vagy egészben nem tud eleget tenni a leadott megrendelésnek, arról – az akadály felmerülését követően haladéktalanul, de legkésőbb 24 órán belül – e-mailen és/vagy telefonon értesíti a megrendelést leadó regisztrált felhasználót. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egészségvédelmi, rendelkezésre állási, élelmiszerbiztonsági vagy egyéb megfontolásból saját belátása szerint a regisztrált felhasználó által leadott rendelést illetően változtatásokat tegyen. Ilyen esetben a Szolgáltató a tőle elvárható mértékben igyekszik előre tájékoztatni a változásokról a megrendelést leadó felhasználót, illetve a tőle elvárható mértékben igyekszik a változással érintett rendelési tételért kárpótolni más élelmiszerrel, azaz helyettesítő terméket felajánlani. Amennyiben a megrendelést leadó felhasználó nem találja kielégítőnek a Szolgáltató által felajánlott élelmiszert, elállhat a szerződéstől, nem köteles átvenni a részére felajánlott helyettesítő terméket, illetve annak el nem fogadását az átvételt követően 24 órán belül jelezheti a Szolgáltatónak. Ebben az esetben a következő rendeléskor jóváírjuk a helyettesítő termék értékét. Amennyiben az nem romlandó, hanem hosszú szavatossági idejű élelmiszer, akkor vissza is hozzuk a következő szállításkor, ezért megkérjük, hogy őrizze meg.

Szolgáltató biztosítja Megrendelőnek azt a lehetőséget is, hogy Kedvencek menüpontba tegye a rendszeresen vásárolt termékeket, így megkönnyítve a megrendelés folyamatát.

Termékek származási helye, hűtést igénylő termékek szállítása

A szolgáltató helyi-hazai előállítású és termelésű élelmiszereket és egyéb termékeket forgalmaz néhány kivételtől eltekintve. Szolgáltató weboldalán alap esetben – ha másképpen nem jelöli – minden termék származási helye Magyarország. A zöldségek, gyümölcsök egy részét nem mindig ugyanattól a termelőtől kerül beszerzésre, ezért a Szolgáltató nem adja meg a weboldalon a termelő nevét. Erre vonatkozó információ a hírlevélben szerepel, illetve utólagos kérdés esetén a Szolgáltató megküldi a pontos információt. A termelők nevét azért sem tudja a Szolgáltató minden esetben pontosan megadni, mert a megrendelés és teljesítés között eltelt pár napban történhet változás, előfordul olyan is, hogy több termelőtől vásárolunk egy terményt. Sokszor a termény leérik, vagy eső esetén aznap éppen nem tud szedni a termelő, aki előző héten tudott, illetve fagykár miatt történhet hasonló probléma.

Hűtést igénylő termékek szállításához a Szolgáltató a törvényi előírásoknak megfelelő HACCP hűtődobozt és ebben jégakut használ.

Megrendelések egyeztetése, törlése

A Szolgáltató a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztrált felhasználó adatai nem egyértelműek vagy valódiságuk kérdéses, a regisztráció során megadott telefonszámon és/vagy e-mail címen felkeresheti a rendelést leadó felhasználót adategyeztetés érdekében. Bármely okból sikertelen adategyeztetési eljárás esetén a Szolgáltató jogosult érvényteleníteni a megrendelést egyidejűleg törölve a felhasználó regisztrációját. A megrendelés tartalmát pénteki kiszállítás esetén vasárnap éjfélig lehet e-mailben módosítani, illetve törölni. Ezen határidőt követően a leadott és visszaigazolt megrendelést elektronikusan már nem lehet törölni, azt a felhasználó – a minőségi kifogás, illetve termékhelyettesítés esetét kivéve – köteles átvenni és kifizetni. A Szolgáltató fenntartja magának a felhasználó fiókjának törlésére vonatkozó jogát, amennyiben a felhasználó olyan áru átvételét tagadja meg, amely a leadott megrendelésének megfelelő és kifogástalan minőségű, vagy amennyiben a felhasználó a megrendelés kiszállításakor nem tartja magát a megrendelés átvételére vonatkozó időponthoz, illetve helyszínhez és ezzel várakozásra kényszeríti a kiszállítót. Amennyiben a felhasználó a megrendelés kiszállításakor nem tartja magát a megrendelés átvételére vonatkozó időponthoz, illetve helyszínhez és ezzel többletköltséget okoz a Szolgáltatónak (pl. ismételt kiszállítás), a felhasználó köteles ezen többletköltséget a Szolgáltatónak megtéríteni. A felhasználó törlésére az esetben is sor kerül, ha számláját nem egyenlíti ki, illetve felszólító levelünkre nem reagál 8 napon belül.

A rendelést módosítani lehet, amennyiben még nem került kifizetésre Paylike kártyás fizetéssel.

Fizetési módok

A megrendelést leadó felhasználó a Szolgáltatás keretében leadott rendelésének ellenértékét a megrendelt csomag átvételekor készpénzben vagy a Honlapon keresztül elérhető, Paylike fizető felületen keresztül teljesíti. A házhozszállítás díja a megrendeléssel együtt kerül kiszámításra a megrendelést leadó felhasználó által megadott szállítási címtől függően. A felhasználó a Honlap szállítási információs menüpont alatt tájékozódhat egyúttal az adott címre történő házhozszállítás díjáról is. A házhozszállítás díját a megrendelés végleges jóváhagyásakor a Honlap szintén kijelzi a felhasználó számára és hozzáadja a végösszeghez. A Szolgáltató a Szolgáltatásra vonatkozó számlát minden esetben elektronikusan küldi a rendelést leadó felhasználó regisztrációkor megadott e-mail címére a szállítás napján a végleges rendelés összeállítása után.. Amennyiben a rendelés ellenértéke részben vagy egészben nem került bankkártyával kiegyenlítésre, illetve a rendelés kézbesítése alkalmával készpénzben rendezésre, a Szolgáltató jogosult megtagadni a leadott rendelés teljesítését, illetve kézbesítését. 

 Bankkártyás fizetési mód

 A hazai-piac.hu online felületén a Bankkártyás fizetést a Paylike biztosítja.

Termékek ára

A Szolgáltató a Szolgáltatás keretében vásárlásra felajánlott friss zöldségeket és gyümölcsöket, valamint egyéb élelmiszereket és egyéb termékek a Honlapon feltüntetett árakon kínálja, amelyek magukba foglalják az általános forgalmi adót. A Szolgáltató ezen árakat jogosult bármikor megváltoztatni azzal, hogy azok a Honlapon történő közzétételük időpontjától hatályosak, de a már jóváhagyott rendelések ellenértékét nem befolyásolják. A weboldalon a termékek egységára is megtalálható. Amennyiben a Honlapon valamely rendszer hibából, vagy külső körülményből adódóan nem a tényleges ár került feltüntetésre, így különösen, ha nyilvánvalóan túl alacsony az ár, akkor a Szolgáltató nem köteles a hibás árral érintett tétel(eke)t a hibás áron értékesíteni a leadott megrendelés keretében, hanem felajánlhatja a helyes áron történő teljesítését a megrendelésnek, amelyet a megrendelést leadó felhasználó elfogadhat, vagy visszautasíthat a megrendelését képező további tételekre vonatkozó rendelés fenntartásával, vagy a teljes rendeléstől történő elállás mellett.

 Kedvezmények

A Honlapon feltüntetett kedvezmények közül rendelésenként csak egy (a legmagasabb kedvezményt biztosító lehetőség) használható fel. Ezen kívül kuponkódos kedvezmény és törzsvásárlói kedvezmény nem vonható össze.

Törzsvásárlói programunk keretében nyilvántartjuk a felhasználó vásárlásait és havi  20 000 Ft feletti vásárlás esetén automatikusan 5% kedvezményt adunk a megrendelés végösszegéből. A vásárlások összege a felhasználó számára is nyilvános, melyet a rendelés visszaigazolásban a vásárló megkap. A vásárlások száma a Fiókom menüpontban a Rendeléseim menüpont alatt is  megtalálható.

 Megrendelések házhozszállítása

A Szolgáltató a leadott megrendeléseket az alábbi táblázatban foglaltak szerint teljesíti:

A felhasználó által vasárnap éjfélig leadott megrendelés a következő naptári hét pénteki napján kerül kiszállításra. Ünnepnapok esetén kimaradhat bizonyos szállítási nap.  A kiszállítás napjáról a felhasználó a megrendelést visszaigazoló e-mailben is tájékoztatást kap. Amennyiben a Megrendelő a megadott időintervallumon belül csak egy szűk tartományban tudja az árut átvenni, úgy azt jeleznie kell a Szolgáltató felé a megadott elérhetőségeken.Amennyiben a megrendelés kézbesítése sikertelen a korábban értesítésben megadott időpontban, a Szolgáltató a megrendelést leadó felhasználóval telefonon kísérletet tehet egy újabb kézbesítési időpont leegyeztetésére, vagy vissza szállítja azt a Szolgáltató raktár helyére ahonnan a felhasználó 8 naptári napon belül még átveheti a megrendelését, amennyiben az nem tartalmaz gyorsan romló élelmiszert. A sikertelen kiszállítás költsége és a gyorsan romló termékek értéke is a Megrendelőt terhelik. A sikertelen kézbesítési kísérletet követően a Szolgáltató jogosult a leadott megrendelést érvényteleníteni és törölni, továbbá törölni a felhasználó fiókját is, amennyiben a sikertelen kézbesítés megismétlődik. Vasárnap éjfél előtt érvénytelenített és törölt és előre kifizetett megrendelések tekintetében a Szolgáltató pénz-visszafizetési kötelezettséggel tartozik a felhasználó felé. 

Minimális rendelési összeg 3.900,- Ft, amely alatt a Szolgáltató jogosult saját hatáskörben érvénytelennek tekinteni a leadott megrendelést. A megrendelések házhoz szállítása történhet ingyenesen vagy díjazás ellenében. A házhozszállítás részletes leírását a honlapon található alsó menüből elérhető Szállítási információk tartalmazzák, amelyek jelen ÁSZF részét képezik.

 Továbbértékesítés

A regisztrált felhasználó az ÁSZF elfogadásával és a rendelés leadásával elfogadja, hogy semmilyen körülmények között nem jogosult a megrendelt termékeket továbbértékesíteni, sem feldolgozni, mivel számlánk nem tartalmaz egyedi tételazonosítót.

Vásárló jogai, kötelezettségei. Elállási jog gyakorlása

A megrendelést leadó felhasználó a megrendelés kézbesítését követően a leadott rendelés azon tételeit, amelyek jellegüknél fogva nem gyorsan romlandóak (tehát nem friss zöldség, gyümölcs) 8 munkanapon belül visszaküldheti a Szolgáltató részére a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 4. és 5. §-ra tekintettel. Az élelmiszerek romlandóság alapján történő besorolása az európai uniós szabályozásnak megfelelően és a korábbi Élelmiszer biztonság zöld könyve alapján történik. Az élelmiszerekkel kapcsolatos jogszabályok a következő linken elérhetőek: https://portal.nebih.gov.hu/-/elelmiszer-jogszabalyok-jegyzeke A visszaküldés költségei a megrendelést leadó felhasználót terhelik. A Szolgáltató a visszaküldött tételeket tartalmazó csomag felbontásáról és a tételekről fényképet készít az esetleges viták elkerülése érdekében. A Szolgáltató köteles a megszabott határidőn belül visszaküldött tételek ellenértékét a visszaküldött csomag kézhezvételét követően legkésőbb 30 napon belül visszafizetni a megrendelést leadó felhasználónak átutalással teljesített fizetés esetén a felhasználó bankszámlaszámára történő visszautalással, készpénzes fizetés esetén a felhasználó választása szerint a felhasználó által e-mailben megküldött banki adatok alapján banki átutalással a megjelölt bankszámlaszámra vagy készpénzben. A megrendelő a hibás, nyomott, sérült termékek átvételét megtagadhatja. Amennyiben a megrendelő a csomag átvételekor személyesen nincs jelen, úgy elvárható határidőn belül (1-3 nap) fényképpel jelezheti a Szolgáltatónak a hibás terméket, amit a Szolgáltató a fentiek figyelembevételével korrigál. A vásárlást követő 24 órán belül jelezze felénk reklamációját friss gyümölcs vagy zöldség esetén és ha lehet mellékeljen fotót is mivel a friss gyümölcsök, salátafélék fogyasztási ideje 1 nap. Ezt követően csak olyan friss termékre tudunk elfogadni reklamációt, aminek fogyasztási ideje hosszabb mint 1 nap illetve, ahol a probléma nem volt szemmel látható (pl egy tök). Hosszabb szavatossági idejű termékeknél természetesen a minőségi kifogást később is elfogadjuk. 

Honlap használata, folyamatos működése

A Honlap használatával és az azon keresztül elérhető Szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos további feltételek és információk a honlapon található Vásárlási Feltételek tartalmazzák, amelyek jelen ÁSZF részét képezik. A Szolgáltató minden tőle telhetőt elkövet a Honlap, és a Honlapon igénybe vehető Szolgáltatások folyamatos elérhetősége érdekében, azonban nem tudja garantálni annak folyamatos működését és a Szolgáltatás folyamatosságát. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az olyan közvetlen, vagy közvetett károkért, amelyeket a Szolgáltatótól független technikai leállás, szünet, vagy harmadik személyek által elhelyezett romboló alkalmazások vagy programok okoznak. A Szolgáltató minden tőle elvárható intézkedést megtesz a Honlap látogatásának és használatának, biztonságosságának és megbízhatóságának érdekében, azonban ennek ellenére is előfordulhatnak olyan technikai hibák, amelyek lehetőségének tudomásulvételét a Honlap látogatói és felhasználói részéről vélelmez a Szolgáltató.

Szerzői jogok

A honlap teljes tartalma, így különösen az azon található adatok, tájékoztatók, képek, leírások, szövegek, ábrák és a Honlap arculata, megjelenése és felépítése, az egyes funkciók kivitelezése a Szolgáltató kizárólagos tulajdonát képezik, és mint olyan szerzői jogi oltalmat élvez. A Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül azok felhasználása sérti a Szolgáltató szerzői jogait és jogi következményeket von maga után. A Honlapra történő hivatkozás elhelyezése más felületeken engedélyezett, amennyiben a hivatkozás a Honlap főoldalára vezet, a Honlap belső oldalára hivatkozás kizárólag a teljes oldal tartalmára történő hivatkozás esetében megengedett a Szolgáltató előzetes jóváhagyása mellett. Egyik esetben sem történhet a hivatkozás olyan formában, hogy azzal a Honlap, illetve annak valamely belső oldala vagy tartalma egy másik honlap tartalmaként tűnjön fel. Weboldalunkon megjelentetünk recepteket, illetve azokra mutató hivatkozásokat. Ezek a tartalmak nem képezik a Szolgáltató tulajdonát.

Termékeket ábrázoló képek

A Honlapon megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek! A Szolgáltató nem tudja garantálni, hogy a termék azonos lesz a képen láthatóval, melyért felelősséget nem tud vállalni. A Honlapon található információkat legjobb tudása és meggyőződése szerint közli a Szolgáltató, mely tartalmazza a termék részletes leírását, súlyát, összetevőit és allergéneket, szükség esetén a tápértékét, egységárát. Kérjük a regisztrált felhasználókat, hogy az illusztrációként feltüntetett képet, grafikát szíveskedjenek egyeztetni a rendelt termék adataival, esetlegesen az info@hazai-piac.hu email címen segítséget kérni a Szolgáltatótól.

A Szolgáltató honlapján Receptek menüpont alatt található receptek külső oldalakra mutatnak, amik nem képezik Szolgáltató tulajdonát, így felelősséget nem vállal érte.

Jogvita

A Szolgáltató mindent elkövet annak érdekében, hogy a közte és a Szolgáltatást igénybevevő regisztrált felhasználó között létrejött szerződésből eredő bármilyen nemű nézeteltérést vagy vitát a felek bíróságon kívül rendezzék el. Amennyiben az esetleges jogvita tárgyalásos úton nem rendezhető, a szerződésből eredő jogvitával kapcsolatosan a Szolgáltató székhelye és a pertárgy értéke szerint illetékes magyar rendes bíróság kizárólagosan jogosult eljárni. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató a Szolgáltatást képező üzleti tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

Adatvédelmi panasz esetén Felhasználó bírósághoz vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C., honlap: http://www.naih.hu) fordulhat.

Kérjük, hogy csak akkor regisztrálj a Honlapunkon, amennyiben egyetértesz a fentiekkel. Amennyiben az ÁSZF-el kapcsolatban bármilyen további kérdésed lenne, úgy kérjük, írd meg azt az info@hazai-piac.hu e-mail címre.